5 грудня 2017 року, в Києві відбувся семінар від компанії виробників конструкційних матеріалів ROCHLING, на якому був присутній, і представник від PlastDesign. Україну відвідав провідний фахівець і розробник напрямки по футеровці Міхал Сладек. Міхал коротко представив історію сімейної компанії ROCHLING і розповів про матеріали сімейства MATROX. Йшлося про таке конструкційному пластиці, як поліетилен 1000 і його різновиди, серед яких, наприклад, є матеріал який саме загасає або такий що витримує постійну робочу температуру 120-130 градусів. Так само є модифіковані мастилом і ультрафіолет стійкі, і антистатичні!

Матеріали сімейства MATROX дуже корозійностійкі і мають найдовшу молекулу. Затребувані там, де зберігається і перевозиться дрібна фракція. Там зазвичай і відбувається налипання і намерзання на стінки. (Наприклад, бункера, ковші, кузова самоскидів - до яких налипають і намерзають перевозяться речовини, пісок, глина і т.д.). Принцип дії можна розглянути на прикладі сковороди: раніше сковороди виготовляли з чавуну, алюмінію і т.д. до яких зазвичай прилипали продукти які на ній смажилися, проте з рухом прогресу виникли тефлонові сковорідки - антипригарні і до них нічого не липне (наприклад, яєчня дуже добре зісковзує.) Точно такий же ефект відбувається при ПРАВИЛЬНОЇ футеровки матеріалами MATROX.

при футеровке вагонів і кузовів, де дуже важливо швидко розвантажити весь обсяг кузова, футеровка показує свою ефективність практично відразу, на відміну від бункерів де ефективність футеровки може бути видна через місяці або роки.

Наприклад, при будівництві найбільшого аеропорту в світі в Туреччині власник транспортної компанії після пробної футерування одного автомобіля, який займався переміщенням грунтів, замовив футеровку всього парку вантажівок 740В. А надалі зробив заяву що в результаті модернізації кузовів автомобілів його компанія економить по 20000 євро в день.

Відбувається це таким чином:
по-перше, розвантаження відбувається швидше за рахунок швидкого ковзання по футеровці - заощаджуватися час і паливо на розвантаження.
по-друге, все повністю розвантажується і не приходиться возити одну і ту ж землю туди назад - економія палива і місця в кузові.

Неважко зробити прорахунки що при розвантаженні , наприклад, 200 машин заощаджуватися допустимо 200 хвилин і 200-400 літрів палива, які потім утворюють кругленьку суму.

Таким чином можна зробити висновок що матеріали сімейства MATROX дуже ефективні. А місця де можна застосовувати їх різноманітні і вимагають персонального підходу до кожного.

Товар додано до списку бажань
Товар додано до порівняння

Цей сайт використовує куки. Використовуючи сайт,
ви погоджуєтеся на їх читання або запис відповідно
до налаштувань вашого браузера.